​"Sončni" vitamin D nepogrešljiv borec proti virusom

Zaradi sodobnega načina življenja smo prikrajšani za marsikatero brezplačno boniteto, ki nam jo ponuja narava, med katere, med drugim sodi tudi energija sonca.

Pomanjkanje Vitamina D ima številne negativne posledice za naše psihično in fizično zdravje, saj le-ta velja za najpomembnejši regulator aktivnosti imunskega sistema, ki modificira približno 450 genov ter 4.500 funkcij imunskega sistema.

Sončenje v "pravšnjih odmerkih" pomeni zaščito pred več kot 20 oblikami rakavih bolezni, diabetesom, avtoimunskimi boleznimi, osteoporozo, srčno-žilnimi boleznimi, alergijami, astmo...

Brez zadostne količine vitamina D naše telo spi. Mnoge telesne funkcije ne delujejo optimalno, njegovo pomanjkanje slabo vpliva tudi na mišice, živčni sitem, motnjo koncentracije, poveča se možnost za razvoj depresije, poškodbe okostja, prehladnih obolenj, želodčnih težav, glivic na nohtih, revmatoidnega artritisa ipd.

Naše telo samo tvori dovolj vitamina D, če nekajkrat na teden po približno 15 minut soncu izpostavljamo obraz, roke in dekolte ali druge dele kože. Pomembno je, da smo neposredno izpostavljeni sončni svetlobi in da ne uporabljamo krem za sončenje.

Prekomerni vnos vitamina D ni možen s prekomerno izpostavljenostjo soncu, možen pa je z vnosom prehranskih dopolnil z visokimi odmerki vitamina D.

Naravni viri vitamina D pa so ribje olje, sardine, losos, tuna, jajčni rumenjak, mleko in mlečni izdelki.


Čas ukrepov in priporočil v času Corone je lahko tudi čas, ki ga lahko namenimo sebi in ob sončnih dnevih izkoristimo sončno boniteto v svojo korist in si ob razkošju sončnih žarkov pridobimo dovolj D vitamina za normalno delovanje našega telesa.


Pozdravite torej sonce in ga spustite v svoje telo

0 0
Feed

Oddajte komentar