Kako si lahko sami izboljšamo imunski sistem?

Nahajamo se v obdobju pandemije, zato je znanje, kako lahko sami vplivamo na izboljšanje imunskega sistema še kako koristno. Dokler virus ne vstopi v živo celico se ne more razmnoževati, zato se mora na celico najprej pritrditi, kar stori preko receptorjev na površini celic.

V trenutku, ko se naše telo prvič sreča z novim virusom se začne spopad med poskusom virusa, da bi se čimprej razmnožil in na drugi strani imunskim sistemom, da širjenje virusa zaustavi. Naš imunski sistem v telesu uničuje tujke, ki prodirajo v telo, zato je še kako pomembna njegova dobra kondicija. 


KAKO LAHKO SAMI OKREPIMO SVOJ IMUNSKI SISTEM:


1. UŽIVAJTE VEČ ČESNA


Česen dela čudeže, ko gre za vaše zdravje. Ne samo, da krepi odpornost telesa, ampak uničuje škodljive bakterije ter nas varuje pred srčno-žilnimi boleznimi. 

Strok česna strite in mu dodajte nariban ingver in korenje. Čez pokapljajte limono in dodajte nekaj vode.


2. UŽIVAJTE MED, INGVER IN KURKUMO 


Kurkuma vsebuje kurkumin, ki spodbuja delovanje imunskega sistema, med pa je naravni antioksidant, ki je prav tako poznan po svojih pozitivnih učinkih na imunski sistem. Tudi ingver je močan antioksidant, ki pa ima protivirusne učinkovine.


3. REKREIRAJTE SE


Rekreacija, vam bo pomagala ostati v kondiciji, kar okrepi tudi delovanje imunskega sistema. Rekreacija pomaga splahniti bakterije iz vaših pljuč, zaradi česar se zmanjša možnost infekcije. Pomaga tudi, da bele krvničke hitreje krožijo po telesu, kar pa vašemu imunskemu sistemu omogoča, da hitreje zazna okužbo.


4. UŽIVAJTE JOGURT ZA ZAJTRK


Probiotiki v jogurtu pomagajo krepiti imunski sistem.  Jogurt je tudi bogat z vitaminom D, ki podpira imunski sistem in krepi zdravje.


5. IZPOSTAVITE SE SONCU


Izpostavljenost sončnim žarkom omogoča proizvodnjo vitamina D v telesu, ki krepi imunsko odpornost in izboljšuje zdravje kosti. Vitamin D lahko v telo vnesete tudi s hrano, veliko ga vsebujejo ribe, gobe, jajca.


6. POZITIVNA NARAVNANOST


Pozitivna naravnanost znižuje raven stresnega hormona kortizola v krvi, kar posledično  izboljšuje spanec in imunski sistem, zato je druženje s pozitivnimi ljudmi in pa gledanje, ter  branje zabavnih vsebin še kako pomembno.


7. ZADOSTNA KOLIČINA  KVALITETNAGA SPANJA


Pomanjkanje kakovostnega spanca slabi naš imunski sistem, kar posledično slabi našo odpornost na viruse in bakterije v naši okolici. Poskrbite, da spite od sedem do osem ur na dan.


Močan imunski sistem je bistven za naše zdravje, zato že danes poskrbite zanj in si okrepite imunost pred virusi, da bo čas v katerem se nahajamo čim manj stresen. 










0 0
Feed